Przejdź do głównej zawartości

polsko niemieckie: Wszystkie moje troski i kłopoty - Nimm, O Herr, die Gaben, die wir bringen

1.    Wszystkie moje troski i kłopoty         

W Twoje ręce składam, Panie mój.           
Bardzo cieszę się, że właśnie nas wybrałeś,
Byśmy idąc nieśli imię Twe.               

2. Zawsze chciałem zostać apostołem,
Było to pragnieniem w sercu mym.
Gdy pozwolisz, to będziemy głosić Ewangelię,
Aby imię Twe znał cały świat.

3.    Przyjmij dzisiaj Panie nasze dary,
Pobłogosław wino to i krew.
Wszystko co czynimy, wszystko co śpiewamy,
Przyjmij w darze dobry Boże nasz.

4.    Karmisz mnie codziennie Swoim ciałem
Poisz mnie przedziwnie swoja krwią
Uczysz mnie codziennie mądrości, Swoim słowem
Żebym wreszcie poznał miłość Twą.


1.    Nimm, O Herr, die Gaben, die wir bringen.

Sieh auf uns und segne Brot und Wein.
Was wir beten und was wir singen,
soll allein für Dich unsre Opfergabe sein.

2.    Laß uns alle Deine Jünger werden.
Wer sein Leben mit Dir wagt gewinnt.
Denn durch dieses Brot schenkst Du uns Leben,
selbst wenn wir in dieser Welt gestorben sind.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Heidelberg

Rabenmann Człowiek z krukami, sam siebie nazywa: " Kona Rainbow", tarz, której nie da  się przegap ić w tłumie.   W Heidelberg znajduje się piękny, gotycko-renesansowy zamek, w którym mogłysmy zobaczyć Großes Fass , czyli największa na świecie beczkę do wina(jej pojemność wynosi 221 726 litrów).

Zjazd linowy

Będąc w tym roku w Bieszczadach skusiłam się na zjazd linowy. Fajna sprawa, zwłaszcza, ze lina rozciągnięta jest nad wodą zalewu solińskiego, co jeszcze bardziej podnosi adrenalinkę… Ach… do odważnych świat należy …

Tylko to, co najlepsze

Pewien prosty, ale bardzo energiczny człowiek dorobił si ę ogromnej fortuny i stał si ę ważny. Zgodnie ze starym przysłowiem: „Gdy Pan Bóg daje biednemu pieni ą dze, to mu odbiera resztki rozumu” - wydawał na prawo i lewo. W jego domu i otoczeniu mogło by ć tylko to, co najdro ż sze, najlepsze, czego nikt jeszcze nie ma. Wreszcie stało si ę to jego celem życia, wr ę cz obsesj ą . Pewnego dnia poczuł si ę bardzo ź le. Zacz ą ł uskar ż a ć si ę na uporczywy ból z prawej strony jamy brzusznej.  Jego domowy, najlepszy, lekarz stwierdził, że jest to najprawdopodobniej zapalenie wyrostka robaczkowego - na tym etapie niegro ź na przypadło ść , z któr ą poradzi sobie dobrze ka ż dy dyplomowany chirurg w kraju. Zalecił konsultacje w miejscowym, dobrym szpitalu i operacj ę .    Propozycja lekarza nie spotkała si ę jednak z aprobat ą pacjenta. B ę d ą c przej ę ty poczuciem własnej wa ż no ś ci i pobudzany swoj ą obsesj ą , bogacz zacz ą ł poszukiwania tego, co najlepsze, ró